Minggu, 02 Juni 2013

Hidup di dunia tanpa suami

usahlah bersimpati , kalau hanya sekedar pada kata-kata usahlah kasihan andai itu hanya pada pandangan janganlah menghina , mungkin aku lebih mulia janganlah mengata aku mungkin lebih berjaya janganlah salah sangka aku mungkin lebih bahagia .............,...............`°°•√•√°°`.............,.......,..... aku mungkin tidak miliki apa yang kau ada aku mungkin tidak diberikan segala galanya aku mungkin memang tidak sempurna sebagai seoran wanita ..........................`°°•√•√°°`..............,,....... memang kata-katapun kadangkala tak berupaya menceritakan apa yang kurasa apatah lagi melukiskan apa yang aku ada .......................`°°•√√•°°`...............,,,,,,,,,,,,, cukuplah jika aku katakan untuk insan yang menjadikan Tuhan sandaran kekurangan ini adalah cobaan yang menjai perantara agar insan lebih dekat dengan Tuhan agar penyerahan secara total dilaksanakan, hanya Tuhan ang berhak menjadikan ...................`°•√√°••`..........,......... sesungguhnya tiada yang diciptakan Tuhan tanpa alasan tiada peristiwa yan dijadikan sekedar kebetulan tiada ciptaan sekedar mainan segalanya ada kaitan Tuhan maha mengetahui pada setiap detik yan diberi pada setiap nikmat yang dianugerahi pada setiap takdir yang dikehendaki tiada yang kurang dan tidak berarti hanya manusia yang seringkali tidak mengerti ............?....™±°±°™...................... untukmu wanita yang masih sendiri janganlah ditangisi takdir ini barangkali jodoh belum tiba lagi kerana Tuhan lebih mengerti dan memahami melebihi kita mengenali diri sendiri ...........:-) ...™°√°√™..........,,,,,,,,, hidup didunia tanpa suami janganlah dianggap miskin dan tidak memiliki padahal kita sentiasa mempunyai kasih sayang dan rahmat dari Ilahi pasrahkan hati , redhokanlah diri Allah pasti akan memberi apabila tiba masanya nanti

Tidak ada komentar:

Posting Komentar